המאכלים שכולנו מכירים ואוהבים עם שינויים יצירתיים ומגניבים, וכיצד אפשר להכניס לתפריט סופר פוד מבלי להרגיש?

טוויסטים בעלילה

המאכלים שכולנו מכירים ואוהבים עם שינויים יצירתיים ומגניבים, וכיצד אפשר להכניס לתפריט סופר פוד מבלי להרגיש?

צילום: PIXABAY

מג'דרה עם בורגול

לא שאורז זה כל כך גרוע, כן? אבל אם מתחשק לכם לגוון באוכל וגם להישאר במקום אותו אתם אוהבים, נסו להחליף את האורז המסורתי בבורגול. אותו קונספט, אותו מאכל, רק עם טוויסט מגניב, טעים, בריא ומגוון. מי שמתעקש ללכת יד ביד עם האורז יכול להחליף לאורז מלא וגם פה להרוויח את ההרכב התזונתי הבריא יותר. פצצת חלבון!

פנקייק עם ממרח לוטוס

מספיק עם ממרח השוקולד, ודי עם כל הסירופים למניהם. קבלו במחיאות כפיים את ממרח הלוטוס – ההתאמה המושלמת לפנקייק שלכם! ולא רק, נמליץ גם לבצע את המריחה כאשר הפנקייקים חמים כדי שהממרח ימס יפה יפה וייתן לנו טעם מדהים בפה. כבר השתגענו עם הקלוריות – לא נלך עם זה עד הסוף?

זרעי צ'יה

סופר פוד מושלם לשדרוג כל ארוחה או אפילו פרישייק במהלך היום. אין להם טעם או ריח וניתן להוסיף אותם כמעט לכל תבשיל, סלט, פרי שייק ואפילו סתם ככה לשתייה. את זרעי הצ'יה ניתן מצוא כמעט בכל סופר ובמנה של 28 גרם (בערך שתי כפות) תמצאו 11 גרם סיבים, 4 גרם חלבון ו-9 גרם שומן, חמישה מתוכם הם אומגה 3. בנוסף, מכילים הזרעים סידן, מנגן, מגנזיום וזרחן בכמויות שמהוות אחוז נכבד מהכמות מומלצת ליום, וגם כמויות יפות של אבץ, אשלגן וויטמינים B1 B2 ו- B3.

בננה, קיווי, יוגורט וזרעי צ'יה | צילום: PIXABAY

כדורי תמרים

על טהרת הבריאות, שוב נוותר על השוקולד המתוק והמפנק ונחליף אותו במתיקות לא פחות איכותית מבית תמרים מזן מג'הול (מומלץ) שאנחנו מבטיחים שאתם והילדים תמותו עליהם! מה עושים? שמים במעבד מזון 20 תמרים, שני שליש כוס שקדים טחונים, 3 כפות קקאו ו-50 גרם שמן קוקוס. מגללים, למקרר, והופ – יש לכם נשנוש סופר טעים.

פסטה ברוטב בטטה קרמי

נוו מור שמנת שמנפחת לנו את הבטן! אם מתחשק לכם לתקתק מנה טעימה בכלום זמן, וליהנות בקרמיות מדהימה ללא החסרונות של השמנת? רוטב בטטה קרמי זה הפתרון עבורכם. איך ומה עושים? המתכון מלא ממש כאן!

השארת תגובה