תקופת החגים היא גם תקופת הטיסות. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להעביר את הטיסה בסבבה

איך מעבירים את הזמן בטיסה?

תקופת החגים היא גם תקופת הטיסות. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להעביר את הטיסה בסבבה

נהלו יומן

תתפלאו, אבל המעבר מ"אין לי מה לכתוב" עד ל"אני לא יכול לעצור" הוא מאוד מהיר ובלתי צפוי. רכשו יומן פשוט, אפילו מחברת נסיעות, ותתחילו לכתוב את אשר על לבכם, על תחושותיכם, על משימות שיש לכם לעשות, על שאיפות עתידיות, וכו'. לא תאמינו כמה זמן תשרפו, וגם תקבלו כלי נהדר שישמש אתכם כל החיים. תמיד כדאי לכתוב.

שחקו משחקים

אם אתם לא טסים, תמיד נחמד לשחק יחד במשחקי קופסא או קלפים. אחד התחביבים הגדולים שלנו הוא טאקי קוביות, למשל. אנחנו נעזרים בזה בכל יום כיפור, למה לא בטיסות בעצם? ואם אתם יותר משני אנשים – מה טוב. משחקי קופסא הם שורפי זמן אולטימטיביים ומהנים.

ערכת טיסה | צילום: PIXABAY

הורידו משחקים בנייד

אין כמו השילוב של כרית טיסות וכמה משחקים טובים באייפון או באנדרואיד. תהיו חכמים ותיערכו לפני הטיסה. טיילו בחנות האפליקציות וחפשו משחקים שאין להם דרישה לרשת אינטרנט (יש לא מעט) וכך תוכלו להעביר את הטיסה בסבבה מבלי לשים לב איך מודיעים לכם לשים חגורות ולהתכונן לנחיתה. טיפ נוסף: חפשו משחקים מורכבים שיקח לכם זמן למצות. משחקים פשוטים גומרים את הסבלנות.

סדרו ניירת

אנחנו, הישראלים, שעדיין מתמודדים בשנת 2018 עם כמה מחסומים דיגיטליים ומדפיסים כל דבר עשר פעמים, צריכים לפעמים לעשות סדר בכל הקשור לניירת בתיק הקטן שאיתו עולים למטוס. זה מתחיל בכרטיסי הטיסה והדרכונים, הבארטר של המלון, ארבעה העתקים מכל דבר שמא נאבד את הדרכון, הכרטיסים להופעה, וכו'. זמן הישיבה בטיסה עם התיק הקטן הוא זמן מצוין לעשות סדר בתיק, ולהחליט מה צריך להיות זמין בשלוף ומה אפשר להכניס פנימה לתיק. 

רכשו אזניות איכותיות

מסוג המוצרים שאסור להתפשר בקנייתם. לאזניות טובות עם איכות שמע גבוה יש את היכולת להכניס אתכם לעולם משלכם וממש ליהנות מכל רגע בשיר. יש הבדל עצום משימוש באזניות בטיול או באוטובוס לבין טיסה. בטיסה אנחנו מרוכזים יותר ונושא האיכות בא לידי ביטוי בצורה חדה יותר. טיפ נוסף: אם יש לכם אפשרות לרכוש אזניות אלחוטיות – מה טוב. מונע הרבה סרבול.

קיראו ספר

שורף הזמן האולטימטיבי. כולנו יודעים שאם רק היה לנו יותר זמן בלו"ז היומיומי, בהחלט היינו משקיעים אותו בקריאת ספר. בטיסה? זה הזמן המושלם להתכנס בתוך ספר שרצינו כבר הרבה זמן לקרוא ופשוט לא היה לנו זמן לגשת. אפילו ישנה אפשרות שמרוב עניין תצליחו לסיים אותו לפני הנחיתה, לכן חלק מכם אפילו יצטרך שני ספרים ויותר. טיסה נעימה.

השארת תגובה