אם איכשהו נוצר מצב שבו אתן לא חברות בקבוצות האלו, נא לצאת מהאתר. סתם, אבל יש לכן קישורים ומידע על כל קבוצה, אז תצטרפו מהר מהר!

קבוצות הפייסבוק שאסור לכן לפספס!

יש לך חשבון פייסבוק ועדיין לא נעזרת בקבוצות הפייסבוק האלו? כנראה שחייך עומדים להשתנות! מפתירת סיבוכים במוסך ועד עזרה במטבח ובמכירת חפצים. תודו לנו אחר כך

והנה הגיע לו הטסט השנתי שכולנו אוהבות במיוחד. כבר שהדרישה לתשלום מגיעה בדואר אנחנו מבינות שזה לא הולך להיות התשלום היחיד שנשלם, וכבר מכינות מראש את חשבון הבנק כאשר המוסכניק יצקצק כאשר יפתח את מכסה המנוע של הרכב שלנו. בדיוק בשביל זה קיימת הקבוצה הזו, שתייעץ לכן מה לעשות בעת טסט, האם המוסכניק מיטיב עמכם את הטיפול והמחיר והאם דרישותיו מוגזמות מדי? הנה תמה לה תקופה שבה גזרו עליכן קופון רק מעצם היותכן נשים שלא נמצאות בסביבה הטבעית שלהן.

הסוף לייאוש. צילום: PIXABAY

מחפשות עבודה שתסתנכרן לכן מושלם עם גידול הילדים? זו הקבוצה המתאימה ביותר עבורכן. בקבוצה מתפרסמות ברמה יומית משרות שוות שהתנאים שלהן מתאימות מראש ללו"ז האימהי. התייאשתן ממראיינים שדורשים מכן לעבוד עד 5 בערב? כנסו לקבוצה ולא תצטערו.

זו אחת הפייבוריטיות שלנו! מדובר בעמותה שמסייעת לאנשים כמעט בכל תחום ובכל תקלה, בזמינות מלאה ומהירה וללא תשלום כספי! נתקעתם עם פנצ'ר בדרך? צריך עזרה סיעודית או טכנית? צרו קשר עם המלאכים של ידידים בקבוצה ותוך מספר דקות יגיע מתנדב לעזור לכם. שימו לב לביקורות שנכתבות שם:

זוהי הקבוצה הגדולה והפעילה ביותר בפייסבוק לייעוץ וסיוע משפטי. בקבוצה תוכלו להתייעץ עם עורכי דין במגוון נושאים ותחומים משפטיים, כשהיחידים שמורשים לענות הם עורכי דין ברשיון. אם יש לכם שאלה או נושא להתייעצות בנוגע לדיני עבודה, ביטוח דירה, תאונות, רשלנות רפואית וכדומה,  תקבלו בקבוצה מענה וייעוץ מקצועי, ואף תוכלו לפנות למשיבים באופן אישי לצורך הסבר נוסף.

מי לא נתקל בפדיחות של ההורים\ הדודים\ הסבתות והסבים בשימוש הראשוני באמצעי הטכנולוגיה המודרניים. ומה מסתבר? שזה הדבר הכי מצחיק שתקראו בפייסבוק. למה זה קורה? נורא פשוט: כי ההורים שלכם מתנהגים בדיוק באותה הצורה. תוכלו לראות בקבוצה הודעות וואצאפ מצחיקות, סטטוסים בפייסבוק, הודעות בסלולארי וטעויות כתיב שיקרעו אתכם מצחוק.

מתוך הקבוצה | צילום מסך

אחד הנושאים הכי בוערים במדינה. כשהמשטרה לא אוכפת, ולאזרח אין למי לפנות, קמה לה קבוצה. ומה יותר טוב משיימינג מפנק הכולל צילום העבריין וכמה מילים יפות? ולא רק בחנייה עסקינן. הקבוצה התרחבה למגוון הפעילויות העבריניות ברשת. מחיתוך נתיבים עד התעלמות מתמרור עצור. אתם מוזמנים לחלוק את הכעס שלכם על נהגי ישראל הנפלאים בקבוצה שכל כולה מרמור וקללות. אבל בקטע טוב.

מתוך הקבוצה | צילום מסך

הגזמתם עם עסקת האלכוהול לחתונה? רוצים להחזיר את ההשקעה על שמלת הכלה היקרה? נשארו לכם אקסטרה אביזרים? זה המקום והקבוצה בה ניתן לפרסם הכל (ובמחיר הוגן כמובן) ולמצוא זוגות אחרים שמתחתנים בקרוב ורוצים גם הם לקנות מוצרים איכותיים ובזול. בצורה כזאת, גם תצליחו להיפטר ממוצרים שאין להם שימוש בכל מקרה, וזוג נוסף יזכה לקנות מכם בזול. זירה נהדרת למתחתנים בעתיד, בהווה וסתם למי שרוצה לקנות אלכוהול בזול. אגב, לאלכוהוליסטים יש קבוצה נפרדת, לא פחות טובה – אלכוהול שנשאר מהחתונה

דווחו לנו על עוד קבוצות מעניינות בפייסבוק כדי שנוכל לשתף את כולם! אפשר להגיב לפוסט ממש כאן למטה

השארת תגובה