יש המאמינים שהיא תרפא אימפוטנציה, אסטמה ואפילו תדע להתמודד עם סרטן קשה. הכירו את פטריית הירסוגומבה (Yarsagumba). עוד לא שמעתם את המחיר

הפטרייה ששווה יותר מזהב

יש המאמינים שהיא תרפא אימפוטנציה, אסטמה ואפילו תדע להתמודד עם סרטן קשה. הכירו את פטריית הירסוגומבה (Yarsagumba). כל זה, ועוד לא שמעתם את המחיר

פטריית הירסוגומבה | צילום: Shutterstock

מהי הירסגומבה?

הירסגומבה היא פטרייה מיוחדת שגדלה למרגלות הרי האלפים, בייחוד בחלקן של הודו, נפאל וטיבט. היא משתמשת בגופי הזחלים על מנת לגדול ולהתפתח (עד שהזחלים מתים). זו גם הסיבה שהפטריה הזו מכונה חצי פטריה חצי זחל. הפטריה שואבת את החלבונים והויטמינים מגוף הזחל ובאמצעותם היא מתקיימת.

מהן הסגולות הרפואיות שלה?

את הפטריה המיוחדת ניתן למצוא בחנויות פארם בכל רחבי מדינות המזרח, והסיבה נורא פשוטה: היא יודעת לטפל, על פי האמונה, במחלות קשות בהן הרפואה הקונבנציונאלית מתקשה בטיפול, כגון סרטן, אלצהיימר ואפילו אימפוטנציה, שזו גם הסיבה שהפטריה מכונה "הויאגרה ההימלאיית". בשימוש יומיומי ניתן לצרוך מהפטרייה כאשר חווים כאבי ראש או פרקים, כאבי שיניים ואוזניים ואפילו כחומר ממריץ שנותן כוח ואנרגיה. 

כמה עולה התענוג?

רוב הסחר בפטרייה מיוחדת מתבצע, איך לא, בסין, שם המחיר ינוע בין 65$ – 100$ לגרם!

שמעתם נכון. בגלל שהפטריה גדלה באיזורים בהם תנאי מזג האוויר קשים, ובגלל שקשה מאוד לאתר אותה ולקטוף אותה, הצרכן הוא זה שמשלם את המחיר. לשם השוואה, גרם זהב 14 קראט יעלה לכם 80 שקלים לערך.

השארת תגובה