רק בני 30 פלוס יבינו: הרשת בתי הקפה האגדית שנסגרה לפני שנים רבות חנכה סניף חדש ברמת השרון. האם יהיו שחזורים של המנות הגדולות מפעם?

רשת קפולסקי נפתחה מחדש

רק בני 30 פלוס יבינו: הרשת בתי הקפה האגדית שנסגרה לפני שנים רבות חנכה סניף חדש ברמת השרון. האם יהיו שחזורים של המנות הגדולות מפעם?

עוגת שוקולד | צילום: PIXABAY

יש שיכנו אותו "בית הקפה הראשון של ישראל", יש שיזכרו בעוגות הסברינה הקטנות שהיו נמכרות שם כמו לחמניות חמות בבוקר, ויש שיזכרו ברגעים משפחתיים נדירים שנחגגו בין קורות בית הקפה הפופולארי בישראל בשנות ה-80 ותחילת ה-90. רשת בתי הקפה, שהייתה פרוסה בכל רחבי הארץ, ריכזה אליה את כל המי ומי, ובכל עיר היה ידוע לכל שהסניף של "קפולסקי" ימשוך אליו את מרכז השיח והעניין, בעיקר של עשירי העיר, שנהגו לשתות בו את הקפה של הבוקר ולסעוד לאחר מכן את ארוחת הצהריים. 

הסניף הראשון של הרשת החדשה נפתח אתמול בשעה 17:00 ברחוב ביאליק 40 ברמת השרון, אבל אם אתם מצפים למצוא בו מנות עיקריות – זה ממש לא הכיוון. המקומות החדשים מבית קפולסקי ישימו דגש על העוגות והמתוקים ויזנחו את המנות הרציניות יותר המזוהות עם הרשת. את אותם מתוקים, אגב, תוכלו גם לרכוש הביתה.

בקפולסקי המחודשת תוכלו ליהנות ממנות נוסטלגיות כמו הסברינה המיתולוגית בסירופ רום, שעליה שכבת קצפת עם רוטב שוקולד ודובדבן מסוכר; טורט היער השחור עם שכבות של שוקולד וליקר דובדבנים, קצפת וקישוטי שוקולד; עוגת שמרים קלאסית במילוי של ריקוטה ושטרויזל וניל; עוגת גבינה אפויה ועוד מגוון מאפים ועוגות שלא מביישים את שנת 2018, אבל מצליחים גם לעורר חתיכת נוסטלגיה לשנות השמונים. בקיצור, אין מאושרים מאיתנו על כך שאפשר ללכת שוב, ובגאון, לשבת בקפולסקי על כוס הפוך ועוגה – ובקרוב אפשר יהיה לעשות זאת לא רק ברמת השרון אלא בערים רבות נוספות ברחבי הארץ.

עוגת סברינה | צילום: Shutterstock

3 תגובות

  1. לילך הגב

    אין כמו העוגות של קפולסקי
    כל מוצש בטיילת בבת/ים

    והכי טעים היה הפטוציני שמנת פטריות שלהם

  2. עדנה הגב

    אני זוכרת את הרשת היינו יושבים בזמנו באבא הילל ברמת גן והיינו נהנים מאוד

  3. רוני הגב

    ואוו נראה טעים

השארת תגובה