מדרימים עד תל אביב בשביל שוק אוכל? הכירו את "אגמון מרקט" שזה עתה נפתח סמוך לאגמון החולה. השפים הטובים בארץ כבר שם

הכירו את "שרונה מרקט" של הצפון

מדרימים עד תל אביב בשביל שוק אוכל? הכירו את "אגמון מרקט" שזה עתה נפתח סמוך לאגמון החולה. השפים הטובים בארץ כבר שם

צילום (אילוסטרציה): PIXABAY

אין יותר כיף ולנפוש בצפון המדהים והירוק שלנו. פריחות, נופים, משטחים של ירוק ועוד ירוק, כמו שאין בשום מקום בארץ. מה אוכלים? שימו לב לשוק הקולינרי החדש שנפתח זה עתה לראשונה באזור הצפון.

אגמון מרקט מתחם קולינרי בגליל העליון על כביש 90, בכניסה לאגמון החולה בצמוד למלון גליליון. שוק האוכל משתרע על שטח של 4,000 מ"ר כחלק ממתחם התיירות "גלילון". המתחם מביא לצפון את בשורת שווקי האוכל התוססים מחו"ל או בדומה לתל אביב, אז מה תוכלו למצוא שם אתם שואלים?

צילום (אילוסטרציה): PIXABAY

השוק הקולינרי כולל מגוון רחב של דוכני מזון, בית קפה ומסעדות. בשוק תמצאו דוכני שף, מסעדות וחנויות המציעות תוצרת גלילית מקומית לצד אירועים קולינריים, פסטיבל יין ועוד. כמו גם מציעים באגמון מרקט מתחם להופעות חיות ומופעי מוסיקה, פעילויות לילדים ולכל המשפחה, אומנים יוצרים, דוכני פופ אפ מתחלפים. בקיצור, בילוי משפחתי אותנטי וברמה הגבוה ביותר שיש, אפילו בסטנדרטים אירופיים. 

בין השמות והדוכנים תוכלו למצוא את בסטה ירושלמית של השף אביב משה- בין גורמה לפיתה, בוטיק שוקולד שולמן- מגוון של שוקולד ואביזרים נלווים. דוכן המבורגרים ובירה, גלילית- GALLIANO – מסעדה איטלקית של השף גיא בן שמחון,  שוק פירות וירקות גלילי– היישר מחקלאי הגליל לאורחי האגמון. ואפילו פיקניקים –סלי פיקניק חמים וקרים, בשריים וחלביים, ארוזים בצידנית רכה או במארז מהודר, עם כל מה שצריך כדי לצאת לטבע וליהנות מחוויה טעימה.

צילום (אילוסטרציה): PIXABAY

ב"אגמון מרקט" חשבו על משפחות וילדים, כך שבכל סופשבוע פועל במתחם Weekend Market המארח אומנים יוצרים, תנובה גלילית, פעילויות לילדים ולכל המשפחה וכדור פורח שמרים את האורחים לתצפית מדהימה על נופי עמק החולה, הגליל העליון והרי נפתלי.

בסופ"ש הקרוב 13-14.12 יתקיים באגמון מרקט פסטיבל היין המקצועי הראשון במתחם. מעל 20 יקבים גדולים ויקבי בוטיק גליליים יציגו בפסטיבל את מיטב סדרות היין שלהם, כולל השקות ראשונות של יינות חדשים מתוצרתם.

מבקרי המתחם יוכלו ליהנות מעשרות סוגי יין לטעימה חופשית, מפגשים בנושא עולם היין ע"י ייננים מהיקבים השונים וכן סדנאות בישול ע"י השף אבי כהן והשף גיא בן שמחון ואם אתם מחשיבים את עצמכם למביני יין, צפוי לכם תחרויות טעימה עיוורת נושאת פרסים לראות כמה אתם מומחים בתחום היין.

השארת תגובה