גם אם אין לכם כתובת קבועה ואתם חייבים לקבל משלוח בצורה דחופה, יש לאמאזון פתרון מיוחד עבורכם. שימו לב לדרך הקריאייטיבית שבה בחרה החברה להציג את השירות החדש שנקרא "אמאזון פריים"

הפרסומת החדשה של אמאזון שתפיל אתכם

גם אם אין לכם כתובת קבועה ואתם חייבים לקבל משלוח בצורה דחופה, יש לאמאזון פתרון מיוחד עבורכם. שימו לב לדרך הקריאייטיבית שבה בחרה החברה להציג את השירות החדש שנקרא "אמאזון פריים"

צילום: Flicker

חברת הענק ממשיכה לקבל פידבקים מלקוחותיה שאחוז גדול מהם מדבר על תדירות ודחיפות המשלוחים. העידן הדיגיטלי בו הלקוחות רוצים לקבל הכל ועכשיו מקשה על חברות וסחר והשילוח, דבר שמוביל ללא מעט בעיות בהן מטפל שירות הלקוחות.

אז לחברה כמו אמאזון, שמתעסקת בכמויות בלתי נתפסות של חבילות מדי יום, יש פיתרון נהדר לבעיה: Amazon Prime. איך משווקים את השירות, ומה הוא בעצם מעניק ללקוח? שימו לב לפרסומת הענקית הזאת שבטח עבדו עליה כמה וכמה מוחות מבריקים:

כל קופירייטר מתחיל יודע שכדי ליצור חיבור לפרסומת יש ליצור אלמנט של רגש, וזה בדיוק מה שאמאזון הצליחה לייצר כאן. שילוב של מעשה טוב, עזרה לזולת, חיבור ללקוח ושירות חדש שנותן מענה ללקוח הן בבחינה מנצחת עבור ענקית הקמעונאות האמריקאית. מעל שני מיליון אנשים כבר צפו בפרסומת בארבעת החודשים האחרונים, ולקראת השנה הלועזית החדשה והכריסמיס, זהו מהלך אסטרטגי ברור שבהחלט יתרום להכנסות לעלות עבור אמאזון. 

השארת תגובה