אחרי שדחפתם איזה סופגנייה או שתיים והוספתם עוד איזה ספינג' על הדרך, הגיע הזמן גם לקחת יום חופש ולפקוד את האירועים המדליקים של חג האורים

אירועי חנוכה שווים שאתם חייבים להכיר

אחרי שדחפתם איזה סופגנייה או שתיים והוספתם עוד איזה ספינג' על הדרך, הגיע הזמן גם לקחת יום חופש ולפקוד את האירועים המדליקים של חג האורים

צילום: PIXABAY

נמל קיסריה

בלי שום קשר לחנוכה, זהו אחד ממקומות הבילוי היפים בישראל, שכולל את המבנים העתיקים והטיילת של קיסריה, מסעדות שף מדהימות, מתחמי פעילויות לילדים ומשטחי דשא פתוחים לרביצה. בחנוכה החברים בנמל מבטיחים בין התאריכים 02-10/12 למקסם את כל היופי הזה גם בהדלקת נרות חגיגית בחנוכייה הגדולה שתוצב במקום, חלוקת סופגניות והפתעות נוספות החל מהשעה 17:00.

פרטים נוספים אפשר למצוא פה

צילום: Lironeliaz1, ויקיפדיה

חגיגת חנוכה בפארק תמנע

פארק תמנע מחכה לכם עם שפע פעילויות ביום ובלילה: חפירות ארכיאולוגיות, מופע אור והפעלות לכל המשפחה. רשות העתיקות ופארק תמנע מזמינים אתכם להיות ארכיאולוגים וליהנות מחוויית חפירה מרתקת לכל המשפחה מופע פירומניה "בקצב האור" – 7 אומני קצב ותנועה כובשים את הבמה במופע אנרגטי! סדנאות ומופע קרקס יחכו לכם ברחבת האגם הקסום פארק אתגרים עם פעילות לכל המשפחה בחנוכה יוצאים למסע בזמן אל ממלכת הנחושת הקדומה, אל העבר המפואר של המלך שלמה ומלכי מצרים. גם השנה מגלים ממצאים חדשים ומפתיעים! פארק תמנע ורשות העתיקות מזמינים את כל בני המשפחה לחוויה מסתורית אל מעמקי האדמה במכרות הנחושת הקדומים ביותר בהיסטוריה. כרטיסים ניתן למצוא פה.

פסטיבל "א-שאם"- פסטיבל אוכל ערבי: 6-7 בדצמבר

בעיר התחתית בחיפה יתקיים פסטיבל א-שאם הרביעי, המוקדש כל כולו למטבח העות׳מאני, זה ששורשיו נטועים באימפריה שחלשה במשך למעלה מ-600 שנה על המרחבים שבין דרום-מזרח אירופה ועד לצפון אפריקה וחצי האי ערב. סעודות הסולטנים של ארמונות האימפריה העות׳מאנית יקומו לתחייה על שלל התבשילים, המאפים, הממולאים והקינוחים שצמחו בתוך התרבות הענפה ורחבת הידיים וילבשו בגדי חג.

עשרות שפים ואנשי קולינריה ערבים ויהודים, יתארחו במסעדות, בחומוסיות ובברים בעיר התחתית בחיפה ויעניקו פרשנות עכשווית למנות מוכרות יותר ופחות מהמטבח העות'מאני המנות יוצעו למבקרים במחיר נגיש של עד 40 ש״ח, כשחלק מהמסעדות יגישו תפריט רחב יותר. כמדי שנה, השפים יתארחו בחומוסיות ויציעו לקהל מנות "חומוס-שף" יצירתיות ומפתיעות.

לצד הסירים המבעבעים יוזמנו באי הפסטיבל לקחת חלק בפסטיבל רב-חושי עשיר בטעמים ומעשיר בידע, לנסות מנות מיוחדות, להצטרף להרצאות, לסיורים, לערבי השיח, לפעילויות משותפות להורים ולילדים ולמופעי מוזיקה  שיוקדשו כולם לתרבות העות'מאנית.

צילום: דוברות עיריית חיפה

פארק היורה חץ וקשת – בילוי משפחתי שקולע למטרה

הורים יקרים, מחפשים אטרקציה מושלמת לילדים? מומלץ מאוד!

פארק היורה הוא הפארק הראשון בישראל לכל מקצועות החץ וקשת. מסלול יער ענק וייחודי לצייד מטרות דינוזאורים בתלת מימד, חיות טורפות ועוד הפתעות. מתחם לונה פארק חץ וקשת, כולל עמדות קליעה למגוון מטרות: מטרות אולימפיות, מטרות כדורים מעופפים, מטרות מים, מטרות נעות, בלונים, קרבות חץ וקשת, נשפנים אינדיאנים, ירי למרחק ועוד. 

הפארק ממוקם בבית לחם הגלילית, ב- 17 דונם של יער אשוחים נדיר ביופיו.

פארק היורה כתובת: בית לחם הגלילית, משק פיין, עמק יזרעאל.

פארק היורה טלפון:  072-2239880

מבוך בעמק – אטרקציה מפותלת לכל המשפחה

במבוך בעמק שבמושב שדה יעקב יש שני מבוכים ענקיים: מבוך התירס, ומבוך הבדים והשיחים המשתרע על 8,000 מ"ר עם 2,000 מ' שבילים מפותלים ומסובכים לחוויה מקורית ומיוחדת.

המבוך הוא אטרקציה אמיתית לילדים ולכל המשפחה, הממוקם במושב הדתי שדה יעקב שבעמק יזרעאל.

למבוך יש דרך אחת שהיא הנכונה וכל שאר השבילים משטים ומטעים. החוויה אותה עובר המשתתף במבוך מחייבת ריכוז ומשימתיות, ובוחנת את סבלנותו ויכולותיו לעבודת צוות, עקביות וסדר. פשוט ומסקרן.

למידע נוסף: 

מבוך בעמק כתובת : מושב שדה יעקב, עמק יזרעאל, על כביש 722.

מבוך בעמק טלפון:  072-2233161, 072-2233792

רכבל ראש הנקרה

המחילות שיצרו מי הים בהר יצרו מסלול מרהיב לכל המשפחה שעובר בתוכו, במרחק נגיעה מהגלים הסוערים המתנפצים מעל ראשם של המבקרים. מעל הניקרות אפשר להציץ לשכנים מעבר ההר, אל גבול לבנון הסמוך. הרכבל התלול ביותר בעולם הוא אמצעי הגישה העיקרי אל מסתורי הנקרות. משך הנסיעה בכל כיוון כדקותיים. הרכבל יורד אל הנקרות מגובה 70 מטר מעל פני הים בזווית תלולה של 60 מעלות. הנוף הבראשיתי הנשקף מהקרוניות במהלך הנסיעה – עוצר נשימה! אנו ממליצים להביא מצלמות.

למידע נוסף:

א' – שבת: כניסה 9:00-16:00 (נסגר ב- 17:00)
טל' לבירורים 073-2710100

השארת תגובה