אירוע Round Tables by American Express בסימן כוח נשי במטבח: שפיות מהשורה הראשונה מגיעות להתארח במסעדות שונות בתל אביב. אלו האירוחים החל מה-18 בנובמבר ועד ה-23 בנובמבר בהם יתקיימו מגוון ארוחות מיוחדות כולל מפגש עם השפיות

השפיות הטובות בעולם מתארחות בישראל

אירוע Round Tables by American Express בסימן כוח נשי במטבח: שפיות מהשורה הראשונה מגיעות להתארח במסעדות שונות בתל אביב. אלו האירוחים החל מה-18 בנובמבר ועד ה-23 בנובמבר בהם יתקיימו מגוון ארוחות מיוחדות כולל מפגש עם השפיות

צילום: PIXABAY

אז לאן כדאי להזמין מקום ומתי? 
השפיות כבר החלו להגיש את הסרוויסים הראשונים כבר בשבוע שעבר, אך סשן נוסף צפוי להתחיל היום ולהימשך עד סוף השבוע. שימו לב לפירוט המסעדות והאירוחים:

טאניה גרנדיטס

שפית גרמניה-אסיאתית, נבחרה ע"י מדריך מישלן כשפית הטובה ביותר בשנת 2017. ידועה בטכניקה שלה של שילוב אמנות, צבעים וארומות בצלחת. לכן אך טבעי זה היה לשדך אותה לשף הלל תווקולי ממסעדת פאסטל. גרנדיטס, בוגרת לימודי כימיה, דואגת לשלב במנות הרבה מן הצומח ולהתאים הן בצבעים שלהן, אבל בעיקר בטעמים ובארומה של מרכיבי המנות, כך שהמנות שלה הן למעשה תרכובות כימיות ייחודיות וקולינריות.

בפאסטל יגישו השניים בין היתר מתאבן של סבלה פיסטוק פרמזן וקרם בזיל, וכן מנה של תותים בטקסטורות שונות עם מי ועלי ורדים.

מתי: בין התאריכים 19-23/11 (319 שקלים לסועד).

מנה של טאניה גרנדיטס | צילום: יח"צ

מאקה דה קסטרו

השפית מאקה דה קסטרו ממיורקה, תתארח אצל אביב משה בקוואטרו. דה קסטרו, זוכת כוכב מישלן כל שנה ברצף מאז 2012, מתמחה בשיטת הבישול "מהגרעין ועד הצלחת", בחקר חומרי גלם ואסתטיקה כשהתוצאה היא יצירות קולינריות יפהפיות שבאות לידי ביטוי בחומרי גלם יוצאי דופן כמו פרחי דפנה, הדרים וקמומיל, פרלינה בלוטים, ערער, חרובים, יונים ובשר ארנב מקומיים, וכן בשילובים מקוריים כמו עוגת שמן זית ואפונה ירוקה, מילפיי של מלפפון ים, אזני חזיר עם עצמות צלע רכות וכמהין או נבטי עגבניה, גבינת קוטג' של ים ודובדבנים.

יחד עם אביב משה, תגיש בין היתר קציפת חציל שחורה וגבינת עיזיםמרנג רוזמריןמיני פיתה ממיורקה, שייטל כבוש וגם "אטריות" דיונון, שומר, כרישה ועירית צרובים במחבת לוהטת.

מתי: בין התאריכים 19-23/11 (299 שקלים לסועד).

ליאו אספינוזה

שפית ליאו אספינוזה, זוכת תחרות סאן פלגרינו כשפית הטובה ביותר באמריקה הלטינית ב- 2017 ומי שמסעדתה מדורגת כאחת ממאה המסעדות הטובות ביותר בעולם, מגיעה להתארח בניטן תאי ומחזירה את מסורת הבישול הקולומביאנית העתיקה אל שולחננו היום. השפית ידועה כמי שמתחקה וחוקרת את חומרי הגלם של תרבויות עתיקות שיישבו בימים שלפני הכיבוש הספרדי את קולומביה, המרכיבים המיוחדים שהביאו איתם העבדים השחורים מאפריקה וטכניקות הבישול המסורתיות והנכחדות של קהילות כפריות מקומיות ומבודדות. את כל אלו היא משדכת לעושר המטבחים המיוחד של שמונת המחוזות של קולומביה לכדי תצרף קולינרי עשיר וצבעוני.

בניטן תאי לצד שף שחף שבתאי תכין אספינוזה רול סי בס ממולא בפרי מנגו בתוך ברולה טונה ועלי אפונה.

מתי: בין התאריכים 18-22/11 (319 שקלים לסועד).

מנה של אספינוזה | צילום: יח"צ

כרטיסים לפסטיבל ימכרו ב- 299 או 319 שקלים בהתאם למסעדה (50 שקלים הנחה למחזיקי אמריקן אקספרס). את הכרטיסים ניתן להזמין דרך האתר הרשמי של אמריקן אקספרס.

ראונד טייבלס בחסות אמריקן אקספרס – לכל הפרטים

השארת תגובה