בחודיש החורף הדבר שהכי מתאים לנו זה להצטנף מתחת לפוך בבית, אבל אירועי האוכל האלה יגרמו לכם לשים עוד זוג גרביים, לצאת מהבית וליהנות מאוכל מדהים

אירועי האוכל שיחממו לכם את החורף

בחודיש החורף הדבר שהכי מתאים לנו זה להצטנף מתחת לפוך בבית, אבל אירועי האוכל האלה יגרמו לכם לשים עוד זוג גרביים, לצאת מהבית וליהנות מאוכל מדהים

צילום: PIXABAY

פסטיבל א-שאם- פסטיבל אוכל ערבי

למעלה מ-70 שפים ואנשי קולינריה יציגו מגוון טעמים וסיפורים מהמטבח הערבי במסעדות ובברים בעיר התחתית בחיפה – מנות "חומוס שף" מיוחדות של שפים מוכרים, מתחם אוכל רחוב, סדנאות בישול ויצירה, מפגשי שיחות והרצאות, חנויות 'פופ אפ', מופעי מוזיקה ועוד.
מתי: 6-7 בדצמבר
איפה: עיר תחתית חיפה
גילאים: לכל המשפחה
מחיר: החל מ- 35 ₪
פרטי התקשרות: http://downtown.co.il/asham/

פסטיבל א- שאם בחיפה | צילום: דוברות עיריית חיפה

יפו תל אביב

השף סלב חיים כהן יחגוג השבוע 7 שנים לפעילותה של המסעדה "יפו תל אביב", וכמו שאתם מכירים את חיים כהן זה לא אירוע שיעבור כאילו לא קרה כלום. מה בתכנית? אם תגיעו בשעות הערב תוכלו להינות ממסעדה שמעוצבת בסטייל פיין דיינינג, שהופך נדיר יותר ויותר במחוזותינו. בנוסף, צפויות ארוחות איטיות ורומנטיות, מפות יפרשו על השולחנות, אור נרות ופרחים יוצבו במסעדה כששם המשחק זה להתחקות אחר המסעדות הרומנטיות עם האור העמום והעמוק מהסרטים בהוליווד. 
מתי: 15-17 בנובמבר
איפה: מסעדת יפו תל אביב
גילאים: כל המשפחה עם עדיפות לזוגות.

"סוהו" ראשון לציון

יום העצמאות התאילנדי יצוין ב-10 לדצמבר, ועבור מסעדה שמתעסקת לא מעט עם המטבח המקומי, זהו יום חג. "סוהו" הכריזה על ערב ספיישל על טהרת המטבח התאילנדי. בין המנות: צ'יקן קפאו – חזה עוף עם אורז לבן וביצת עין; וקאווסן קוקטייל – סטולי דבש, בולס אלדרברי, סאקה, סירופ אננס, סירופ וואסבי, נקטר מנגו, מיץ לימון צ'ילי חריף ואבקת צ'ילי.
איפה: מסעדת "סוהו" ראשון לציון.
מתי: 10 לדצמבר.
גילאים: כל המשפחה
פרטים: ממש כאן

פיצה ללא הגבלה ב"פיאנו פיאנו"

מסעדות פיאנו פיאנו ביקנעם ובנתניה החליטו להשיק ערב פיצות ללא תחתית, מהשבוע ובכל יום ראשון מהשעה 19:00, במחיר של 69 שקלים לסועד. המלצריות של המסעדה יסתובבו לאורך כל הערב עם מגשי פיצות, בכל פעם עם פיצה אחרת, ויחלקו למשתתפים. בנוסף, אפשר יהיה להזמין יין או בירה ללא תחתית ב-35 או 38 שקלים.
איפה: פיאנו פיאנו ביקנעם או נתניה.
מתי: כל יום ראשון מהשעה 19:00.
גילאים: כל המשפחה.

צילום: PIXABAY

השארת תגובה