יש לנו יום שבתון – לא נתפנק באיזו מסעדה טובה? הזדרזו להצביע כדי שיהיה לכם את כל הזמן שבעולם לנשנש מכל הבא ליד ובזול

איפה אוכלים ביום הבחירות?

יש לנו יום שבתון – לא נתפנק באיזו מסעדה טובה? הזדרזו להצביע כדי שיהיה לכם את כל הזמן שבעולם לנשנש מכל הבא ליד ובזול

צילום: PIXABAY

לראשונה מזה 30 שנה, גם הבחירות המקומיות יזכו אותנו, התושבים, ביום שבתון על חשבון הברון. אז מה עושים? יושבים עם החבר'ה על ארוחת בוקר כמו חתנים בבוקר חתונתם? הולכים לטייל עם המשפחה? או אולי כדאי שנשאל את שאלת מליון הדולר – איפה אתם אוכלים ביום הבחירות?

הנה כמה המלצות שלנו לדילים מעניינים ושווים שאולי תרצו להכיר…

בא לכם פיצה?

ברשת פאפא ג'ונס יציינו את יום הבחירות בכל סניפי הרשת עם שני מבצעים: פיצה מרגריטה אישית ב 15 שקלים או פיצה מרגריטה משפחתית עם 2 תוספות ב 50 שקלים, בקנייה במקום בלבד.

פיקניק?

בשעות 17:00-18:30, יתקיים בגן הזיכרון שבחיפה, אל מול הנוף של בניין העירייה והנמל, פיקניק בסגנון מסיבת התה של בוסטון ביוזמת נעמה סובול, מדריכת סיורים קולינרים בחיפה ושף ארן ברנרד. מלבד תה וכל מה שמסביבו, יוגשו מנות בסגנון אנגלו-אמריקאי כמו כריכוני סלמון בכבישה ביתית עם מלפפון ולימון; כריכוני בשר קר ברוטב קרנברי וחזרת; סקונס בטעמים שונים; מרק צ'אודר; תה קר על בסיס פירות ועשבים; לונג איילנד טי אלכוהולי ועוד (160 שקלים לסועד)

לפרטים והרשמה: 052-5929262 או בדף האירוע בפייבוקס

המבורגר?

רשת אגאדיר מציעה ביום הבוחר ארוחת ילדים מתנה (אחת למשפחה / 3 סועדים ומעלה) כשמנת הילדים מגיעה עם פלייסמנט לציור ומנת בייבי אגאדיר עם צ'יפס ומלפפון ירוק חתוך או שניצלוני עוף פריכים עם צ'יפס לצד מיץ והפתעה.

ברשת המסעדות אנגוס מפנקים את הבוחרים הסועדים כשעל כל מנת המבורגר יינתנו 2 תוספות חינם לבחירה כמו ביצת עין, צ׳דר, אננס צלוי, ריבת עגבניות שרי, שום קונפי, חלפיניו כבוש ועוד.

"אתה חייב לי נקניקיה"

רשת הסטריט פוד ביירן מרקט חוגגת את יום הבחירות עם דיל של תוספת לבחירה מתנה על כל הזמנת נקניקייה תוצרת בית, בין הנקניקיות יש נקניקיית קנקר עוף קריספית (25 שקלים) או בראטוורסט- נקניקיית עוף עם עשבי תיבול (28 שקלים) ועוד, עם תוספות כמו שבבי בצל, קורנישונים ונוספות.

בנוסף, יצוין ביום הבחירות גם יום הטבעונות העולמי, לכן נמליץ גם על ההזדמנויות הטבעוניות הבאות!

ברטון הקרפרי חוגג את יום הטבעונות במשקה טבעוני חם שמושק במיוחד לחורף- שוקו מיוחד תוצרת בית מקקאו איכותי וחלב צמחי שמשתלב עם הקרפים הטבעוניים (מתוקים ומלוחים כאחד) כמו ארטישוק א-לה רומנה עם גבינה טבעונית, בצל ירוק, עגבניות מיובשות, שמן שום, עלי רוקט ושפריץ לימון (38 שקלים) או צ׳אבי האבי- חמאת בוטנים, נוטלה טבעונית ושברי בייגלה (26 שקלים).

ברטון, אבן גבירול 52 תל אביב, 03-6358221

רשת קפה לנדוור משיקה מנות טבעוניות חדשות ובראשן מנת הדגל MEAT(LESS)BALLS PASTA שתושק לצד מנות טבעוניות נוספות שיתווספו לתפריט הטבעוני הקיים כמו מנת צ'יזלס (Chess-Less) בורגר עם קרעי תפו"א ומנת מיטלס בולס בתוספת אורז עם שקדים, גזר ובצל מקורמל (59-63 שקלים).

השארת תגובה