לג'קסון מק'קי בן ה-8 הייתה בקשה מיוחדת מד"ר מק'נילי רגעים לפני שנכנס לניתוח. התמונות שהד"ר העלה הפכו את הרשת

המחווה המרגשת של מנתח לילד לפני ניתוח

לג'קסון מק'קי בן ה-8 הייתה בקשה מיוחדת מד"ר מק'נילי רגעים לפני שנכנס לניתוח. התמונות שהד"ר העלה הפכו את הרשת

צילום: טוויטר

לפני שג'קסון נכנס לניתוח הסרת ציסטה ממוחו, הוא ביקש מד"ר מק'נילי, מי שמטפל בו כבר מאז שהיה תינוק, להביא איתו את הדובי שלו לבית החולים ושאל את הרופא אם יוכל לטפל גם בו. התשובה של הרופא המנתח הייתה מחממת לב. 

לדברי מק'נילי, הוא לא יכול היה לסרב כשהילד ביקש ממנו לתקן קרע בזרועו של החבר הדובי שלו לפני שנכנס לניתוח. הוא ביקש מהאחיות שיוציאו שולחן נוסף ומערכת כלים נוספת, כדי שיוכל לטפל בצעצוע. הוא אפילו הצליח לתקן את ה"פציעה" עם חומרי התפירה שנותרו מהניתוח של ג'קסון.

מכיוון שזו הייתה פעם ראשונה שבה ניתח צעצוע, ביקש ד"ר מק'נילי מהאחיות לצלם את הרגע המיוחד, והחליט לפרסם את התמונות בציוץ הראשון שלו אי פעם בטוויטר, עם הכיתוב: "מטופל שאל אותי אם אוכל לתקן את הדובי ממש לפני שנכנס להרדמה… איך יכולתי להגיד לא?"

הציוץ של מק'נילי הפך ויראלי, ותוך זמן קצר הציוץ זכה לעשרות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות. "חשבתי שזה עשוי לגרום לכמה אנשים לחייך, זו הייתה הכוונה היחידה שלי", הוא אמר ל-CTV News Atlantic, "אני שמח שאחרים נהנים מזה".

"תמיד כשאנחנו מגיעים לבית החולים, אנחנו מפוחדים עד מוות, אבל בכל פעם שאנחנו מדברים עם ד"ר מקנילי אנחנו מרגישים טוב יותר. הוא אחד האנשים הכי נחמדים שפגשתי אי פעם", אמר אביו של ג'קסון, ריק מק'קי, וסיפר שבנו, שהדובון שלו נמצא תמיד לצידו, החליט למסגר את התמונות ולתלות אותן בחדרו.

מק'נילי שמח לאחד את הילד עם דובון הפרווה, ואמר שהמחווה הקטנה הזאת הייתה רק דוגמה אחת לאיך שעובדי מערכת הבריאות יכולים לדאוג למטופלים שלהם ולגרום להם להרגיש יותר בנוח בדרכים שאינן רפואיות.

השארת תגובה