ענף המזון צובר תאוצה, עוד ועוד מסעדות נפתחות ברחבי העולם, וכולם רוצים להיות הכי יצירתיים והכי מקוריים. מה מביא את המסעדות הללו להיות כאלה מוזרות?

המסעדות המוזרות בעולם

ענף המזון צובר תאוצה, עוד ועוד מסעדות נפתחות ברחבי העולם, וכולם רוצים להיות הכי יצירתיים והכי מקוריים. מה מביא את המסעדות הללו להיות כאלה מוזרות?

צילום: PIXABAY

חלק מצורות העבודה הבאות אולי ייראו לכם מוזרות בהתחלה, אך עם עובדות אי אפשר להתווכח. אל המסעדות האלה צריך להזמין מקומות הרבה זמן מראש כי משהו בהן מתבצע בצורה מדהימה ויוצאת דופן – וזה מה שמושך אליו את הקהל. במה מדובר? הנה לכם כמה דוגמאות.

מסעדת Der Wiener Deewan

מסעדת פועלים קטנה שנמצאת בוינה שבאוסטריה. מסעדת Der Wiener Deewan מציעה לכם סך הכל 5 מנות בתפריט: 3 מנות צמחוניות ו-2 בשריות, מנות שכולן מהמטבח הפקיסטני. מה מיוחד בה כל כך? מינהל אטאנאי, מנהל המסעדה טוען שכיוון שהלקוח מחליט האם האוכל טעים לו ועד כמה, הוא גם זה שיחליט כמה לשלם. כמו ששמעתם. אכלתם? שבעתם? תחליטו לבד כמה אתם בוחרים לשלם על מה שאכלתם. ותאמינו או לא – רב האנשים משלמים יפה וגם מוסיפים טיפ!

לאתר המסעדה: http://deewan.at/

מסעדת Ed Debevic’s

הדיינר האמריקאי סטייל שנות ה-50 מציע מגוון עשיר של מנות בורגר ופרישייקים כמיטב המסורת האמריקאית כבר כמעט 100 שנה. המסעדה, שמתופעלת זה דור שלישי מתמחה בשירות נורא נורא משונה: קללות והעלבות. על מה מדובר? הצוות השירותי מונחה באופן יזום לקלל את הלקוחות ולצחוק על הזמנותיהם. למה? ככה. זה הקטע של המקום. ותתפלאו – אנשים סקרנים הולכים לבדוק במה מדובר! קשה לנו להאמין שדבר כזה היה מצליח בישראל, אם כי כבר שמענו על ברכה מחיפה שמכינה סנדויצ'ים מדהימים יחד עם שיבוצי קללות פה ושם. אז אם יוצא לכם לבקר בארה"ב בדקו באתר שלהם היכן הם נמצאים כי הם בדיוק במעבר כתובת.

"אהבתם את האוכל? הזמינו עוד! לא אהבתם? הנה הדלת".

לאתר המסעדה: http://www.eddebevics.com/

מסעדת ?Dans Le Noir

מסעדת השף הלונדונית שואפת שלקוחותיה יתרכזו בעצמם ובמנות שמוגשות להם במהלך השהייה במסעדה, לכן מנהליה עשו מהלך מבריק. כל החוויה של הלקוח במסעדת דאנס לה נויר מתרחשת בחושך מוחלט. מטרת העניין הוא לגרום לאנשים להרגיש קצת אי ודאות וחוזר שליטה, וגם את האפשרות להכיר אנשים אחרים. ובנוסף, אם תרצו להמשיך לשלב הבא, יש גם אפשרות להיכנס לבר שנמצא בצמוד למסעדה שבו בנוסף לחשכה יש חוק נוסף: לא מדברים. שקט מוחלט. בא לכם שקט אחרי יום עבודה עמוס? זה המקום.

אתר המסעדה: https://london.danslenoir.com/en/home/

מסעדת זאהו הו

במסעדה היפנית הזאת כל כך עצלנים עד שאתה צריך להביא ולהכין את האוכל בעצמך. מה זאת אומרת? בכל בסרטון הזה:

 

מסעדת way 8

עוד צורת תשלום מעניינת מבית היוצר של המסעדה הנורווגית הפופולארית שבה שהדרך שבה תשלמו על הארוחה הוא די פשוט. בכניסה למסעדה תעלו על משקל מקצועי שישקול אתכם עד לרמת הגרמים הספורים. אותה פעולה תחזור על עצמה גם כשתצאו מהמסעדה. והתשלום? לפי כמות הגרמים שעליתם במהלך הארוחה. גאוני, לא?

ניק לואן, מבעלי המסעדה טוען שאלו היו שיטות החיוב לפני מאות שנים וברצונו לשמר את השיטה המגניבה והיעילה. אגב, יש לכך חסרון אחד: לא תמצאו שום תא שירותים במסעדה, כך שלא ניתן לרמות!

השארת תגובה