בא לכם להשתתף בקמפיינים מובילים? להיות נעקבים על ידי עשרות ומאות אלפי עוקבים ברשת? קבלו כמה טיפים שימושיים ממערכת לייק אנד שר

כל מה שצריך כדי להיות מוביל דעה

בא לכם להשתתף בקמפיינים מובילים? להיות נעקבים על ידי עשרות ומאות אלפי עוקבים ברשת? קבלו כמה טיפים שימושיים ממערכת לייק אנד שר

צילום: PIXABAY

מי לא אוהב להיות נאהב? בני אדם הם פריקים של תשומת לב ותגובה, וזה בדיוק מה שהרשתות החברתיות מספקות לנו. הרגע הזה שבו אנו מתנתקים מהמציאות ומתחברים לעולם שכולו זוהר מנצנץ קורץ לנו וממלא אותנו. מה מובילי הדעה עושים כרגע? היכן הם נמצאים? מתי יעלה הפוסט הבא? 

אם תלכו לפי הטיפים שנעלה כאן בפוסט, תקרבו את עצמכם צעד אחד למקום שבו תוכלו גם אתם להוביל דעה ברשת. התחום לא רלוונטי. מה שחשוב זה ראש טוב, יצירתי ופתוח.

לא להתפזר

פתחתם חשבון פייסבוק? אנסטגרם? מצוין. עכשיו הזמן לחשוב על מהות התוכן. אחרי שחשבתם על נושא שבו תוכלו להעלות תוכן מעניין ויצירתי, אל תסטו מהנתיב! אנשים ברשת מחפשים תכנים מאוד קונספטואלים ומיוחדים, לכן צריך לבחור נושא אחד ולהיות בו הטובים ביותר. כמובן שאם אתם מזהים נושא חדש ומעניין ובא לכם לשנות כיוון אחרי פרק זמן מסוים, אין בעיה, אבל זו פעולה שיכולה להתבצע פעם אחת, אולי פעמיים, במהלך תפעול חשבון ברשת.

מקצועיות נטו

בהתחלה יבדקו אתכם. ולא מעט. אתם עמוד חדש והקהל רוצה לדעת מה הוא הולך לקבל מכם. לכן, כשבוחרים נושא, חייבים להיות ספצים בכל הקשור לנושא, עד כמה שאפשר. כמובן, לא מדובר בדוקטורט או בעבודה סמינריונית, אבל אם החלטתם לפתוח עמוד בפייסבוק שעוסק בטיפים לקניות ברשת ואין לכם מושג מהו אתר WISH לדוגמא, זה יגרום לאנשים ברשת לוותר על הלייק או העוקב. 

הראו רצינות, הפגינו ידע, שדרו ביטחון והעוקבים יגיעו. אין פשרות על איכות ברשת. רוצים להבדיל עצמכם מאחרים? פשוט תהיו הכי טובים. בלוג על צילום? התמונות חייבות להיות מושלמות. דף אינסטגרם על אוכל? רק מתכונים קלים, קצרים ומנצחים. זו השיטה. ואם שאלו אתכם שאלה ואתם לא יודעים? תגידו את האמת.

להתאים לפלטפורמה

פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, מיוזקלי, יוטיוב – לא חסרות פלטפורמות בעידן החדש. יש הכל מהכל ובכמויות. במצב כזה, צריך להישאר ממוקדים ולא להתפזר בין כולן. חשוב מאוד להתאים את הנושא שאתם ממוקצעים בו לפלטפורמה שבה תגישו את התוכן לגולשים. לדוגמא: יש לכם ידע נרחב בפוליטיקה ואתם רוצים להציג לעולם את הקווים הפוליטים שלכם. האם תמונה באינסטגרם יכולה לשדר את מה שאתם רוצים להעביר הלאה? ודאי שלא. במקרה כזה, בלוג פוליטי או דף טוויטר הן הזירות שצריכות לעניין אתכם כי שם נמצא הקהל שאתם מחפשים. יש לכם טיפים איך להכין דברים מגניבים לבית? ערוץ יוטיוב עם סרטונים שיסבירו בדיוק כיצד אתם עובדים ימשוך אליו עוקבים כבר בימים והשבועות הראשונים. 

אל תשכחו: מנה במסעדה יכולה להיות מורכבת מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ושטעמה נהדר, אך אם היא לא תראה טוב בתמונה בתפריט, אף אחד לא יזמין אותה. לא מספיק שיש לכם מוצר טוב, צריך לדעת איך להגיש אותו לקהל.

תשקיעו בציוד

אחד הנושאים שאנשי רשת נוהגים להזניח, והוא אחד הנושאים החשובים בניהול דף ברשת. בהרבה תחומים שתבחרו ישנו ציוד שתצטרכו לרכוש על מנת להיראות מקצועיים יותר. פתחתם דף אינסטגרם? מיוזקלי? אלו פלטפורמות שבהן הויזואליה נמצאת במרכז, לכן אם לא תעבדו עם מצלמה איכותית, חצובה, תאורה מלאכותית, עדשות, פילטרים, תוכנות עריכה וכו', יהיה לכם קשה להגיע רחוק. בלוג אוכל? מתכונים הם דבר נהדר, אבל סרטון שבו אתם מכינים את האוכל יעשה את העבודה הרבה יותר טוב. כמובן שגם כאן אין צורך ללכת רחוק מדי, ותמיד אפשר להתחיל במצלמה במחיר סביר ולאט לאט להתקדם.

תגיבו לשינויים

הרשת דינאמית מאוד והרוחות חזקות. שימו לב שאתם מגיבים לשינויים שמתרחשים אצלכם בתחום ותגיבו במהירות ובדרך מיוחדת. אם אתם אלופי שוקולד ואנחנו נמצאים בתקופה שמאכלי הבריאות תופסים את הכותרות – זה לא הזמן להשבית את תפעול הדף או הבלוג. ההיפך, תחשבו איך אפשר להנגיש את השוקולד כמוצר פחות מתוק ויותר אורגני או בריאותי. בזמן שכולם ימשיכו לפרסם מתכונים מושחטים, אתם תחכו בסיבוב עם המתכון הבריא, המושחט והמנצח. כנ"ל לכל תחום אחר. תנשמו את הרשת, תגיבו לגולשים, ותראו מה קורה בדפים אחרים.

יש לכם עוד טיפים? שתפו אותנו בתגובות לפוסט!

השארת תגובה