אחרי קמפיין מוצלח עם ה"אסיר החתיך בעולם", ג'רמי מיקס, בר רפאלי הכריזה על הרכש החדש של רשת משקפי השמש בקמפיין הקרוב

פרזנטורית חדשה לקרולינה למקה

אחרי קמפיין מוצלח עם ה"אסיר החתיך בעולם", ג'רמי מיקס, בר רפאלי הכריזה על הרכש החדש של רשת משקפי השמש בקמפיין הקרוב

צילום: PIXABAY

מזהים? חסר לכם שלא! בר הכריזה ממש בשעה האחרונה כי אחרי משא ומתן מפרך, קים קרדשיאן, מהדמויות הנעקבות ביותר ברשתות החברתיות בעולם היא הפרזנטורית החדשה של רשת משקפי הראייה והשמש CAROLINA LEMKE.

אלא, שלא רק בדוגמנות עסקינן.  בנוסף, קרדשיאן תיכנס כשותפה לכל דבר, כאשר תקבל 10% מחברת בת אמריקאית שתהיה אחראית על הפעילות של קרולינה למקה בארה"ב שתחל פעילותה ברבעון השני של 2019. כמו כן, תקבל קרדשיאן כ-5% ממכירות המשקפיים שהיא תעצב עבור המותג. כמה עלה התענוג לאייקון הרשתי? בין 20 ל-30 מיליון דולר.

הקמפיין עם הפנים החדשות יצולם בפברואר בארה"ב ויתפרסם באפריל 2019 ברשתות החברתיות. ההסכם עם קרדשיאן נחתם לשנתיים החל ממרץ 2019 וניתן להארכה בשנה נוספת.

השארת תגובה