מה משותף לסקרלט ג'והנסון, אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר אניסטון וגל גדות? כולן מרכיבות את הרשימה הנוצצת של השחקניות ההוליוודיות המרוויחות ביותר. כל הפרטים בפנים

גל גדות הצליחה להיכנס לרשימה היוקרתית

מה משותף לסקרלט ג'והנסון, אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר אניסטון וגל גדות? כולן מרכיבות את הרשימה הנוצצת של השחקניות ההוליוודיות המרוויחות ביותר. כל הפרטים בפנים

צילום: ויקיפדיה

הן בהחלט עבדו קשה השנה, זכו בליהוקים השווים ביותר ומיקסמו את כישורייהן גם בקמפיינים מחוץ לצילומי הסרטים שהובילו. אלו הן עשרת השחקניות ההולוודיות שהכנסותיהן בשנת 2018 הן הגבוהות ביותר, ואתם יכולים לסמוך על עצמכם כי קראתם נכון ומדויק: לראשונה, גם גל גדות נכנסה לרשימה. אמנם היא זו שחותמת אותה במקום ה-10, אבל אנחנו משערים שהיא הולכת לישון בלילה מבלי לדאוג משיחה מפתיעה מפקיד הבנק. 

1. סקרלט ג'והנסון

עם הכנסות של מעל 40 מיליון דולר, קוטפת ג'והנסון את המקום הראשון מאמה ווטסון, שתפסה את ראש הרשימה אשתקד. 

2. אנג'לינה ג'ולי

הליהוק למליפיסנט תרם רבות לחשבון הבנק של ג'ולי, בזה אין ספק. עם צאת מליפיסנט 2, ג'ולי מתייצבת במקום ה-2 עם הכנסות של 29 מליון דולרים.

3. גניפר אניסטון

אולי השחקנית העובדת ביותר בהוליווד. אניסטון שומרת על קונסיסטנטיות, ואחרי סרט חדש, קמפיינים לחברות הסחר המובילות בעולם וסדרה חדשה בפתח, היא מתמקמת במקום ה-3 המכובד עם הכנסות של 20 מליון דולרים בשנת 2018.

צילום: Angela George

4. ג'ניפר לורנס

למרות המיקום הגבוה, ישנה אפשרות שרוב הכנסותיה אינן מגיעות מליהוק לסרטים, אלא מהקמפיינים הגדולים שעשתה השנה בין היתר לחברת דיור. עם זאת, לא ניתן להתעלם מזה שהיא הופיעה בלא פחות משלושה סרטים הקיץ (אמא, דרור אדום וסדרת אקס מן). הכנסות: 18 מיליון דולרים.

5. ריס ווית'רספון

אמנם ווית'רספון צילמה את "קמט בזמן" השנה, אך הכנסותיה הגדולות מגיעות כנראה משיתוף הפעולה שלה עם ג'ניפר אניסטון בסדרה החדשה שהן מצלמות לחברת "אפל". כמעט 2 מיליון דולר לפרק זה מספיק לדעתכם? הכנסות: 16 מליון דולר השנה.

6. מילה קוניס

עם ה"מרגל שזרק אותי" שהגיע להכנסות נאות בקופות, מתמקמת קוניס במקום השישי עם הכנסות של 15 מליון דולר.

7. ג'וליה רוברטס

למרות שהיא המבוגרת ברשימה, היא היפה הניצחית של הוליווד, ואי אפשר לקחת את זה ממנה. גם כשהיא מורידה רגל מהגז, וללא סרט מפוצץ ששובר את הקופות, מגיעה רוברטס להכנסות של 13 מליון דולר ומתמקמת במקום השביעי.

8. קייט בלאנשט

פתיחת שנה די רגועה של בלאנשט הסתיימה בצילומים לאושן 8 שנותן בראש בקופות, ובכך היא מתברגת במקום השמיני עם הכנסות של 12 מיליון דולרים.

9. מליסה מקארת'י

בעיקר בגלל הליהוק ל"בובה של רצח" שיצא החודש לאקרנים, מצליחה מקארת'י להשתחל למקום התשיעי עם 11.5 מיליון דולר הכנסות.

10. גל גדות

גל היא השם החדש היחיד ברשימה בהשוואה לשנה שעברה, וגם פעם ראשונה בקריירה של הישראלית הבינלאומית. אחרי ליהוק מדהים לוונדרוומן שהקפיץ אותה לקדמת הבמה ההוליוודית ועם קמפיין ענק לחברת "רבלון" מצליחה גדות לסגור את הרשימה היוקרתית עם הכנסות של למעלה מ-10 מליון דולרים בשנת 2018.

השארת תגובה