ילדת לפני מספר חודשים אבל הבטן עדיין בהריון? הנה כמה טיפים שיעזרו לך להגיע לייצב את הגוף ולעדכן את הבטן שהילד כבר בחוץ

רוצה לחזור לגזרה שהייתה לך לפני הלידה?

ילדת לפני מספר חודשים אבל הבטן עדיין בהריון? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לייצב את הגוף ולעדכן את הבטן שהילד כבר בחוץ

צילום: PIXABAY

הכל מתחיל בראש, הרבה לפני שנכנס לנו לפה. אחרי הלידה קורים הרבה מאוד דברים במעט מאוד זמן. זה גורם לבלבול, חוסר סדר, יצא מכן ילד שצריך לדאוג לו מסביב לשעון, הבעל עוד בהלם, ואת? צריכה לשמור על הכל במקום. עיקבי אחר הטיפים הבאים וכך תוכלי לא רק לסדר לעצמך את הזמנים, אלא גם לחזור לגזרה החטובה שהייתה לך לפני כל ה"בלאגן" הזה.

שחרור נשנושים - סדר הזמנים גורם לנו לוותר על ארוחות גדולות ולהתנהל בין נשנוש לנשנוש. אז אחרי שויתרנו לך על ההתנהלות הזאת, לפחות תנשנשי משהו בריא: פרי, ירק, חטיפים אפויים בהכנה ביתית, סנדויצ'ון עם לחם מלא.

אכילה איטית - תפסיקי לנהל את לוח הזמנים כך שישארו לך 10 דקות לארוחה מסודרת. זה יקרה רק אם תדחפי הכל בבת אחת, וסלחי לי, לא כך אוכלים. זמן ארוחה צריך להילקח בחשבון כך שתוכלי לשבת בנחת ולאכול בקצב שלך. זה ידוע שבן אדם אשר אוכל מהר, צורך יותר אוכל מאשר אדם שאוכל לאט.

צמצמי פחמימות - מאכלים עתירי פחמימות מעלים את רמות הסוכר בגוף ועוזרים לשומן להצטבר לכדי מאגרי שומן שמתמקמים, כמובן, בבטן. אז שווה לותר קצת על הפסטות והלחמים, ועל הדרך גם לעזור למערכת העיכול שלכן לעבוד בצורה יותר קלה וחלקה.

גוף מאוזן בתפריט מאוזן - אם אין לך ידע בתזונה, לא בושה להיעזר באשת מקצוע שתעזור לך לבנות תפריט אישי על פי סדר היום שלך. אם תהיה מסודרת, פחות יהיו מקומות לנשנושי ביניים שהורסים לנו את הגזרה ול"נפילות סוכר". אומרים שאם שולחנו של המנהל מסודר, כך גם תפקודו. אותו כנ"ל.

פירות וירקות - אכלו חמישה-שישה ירקות ושלושה פירות במשך היום. חלקו לכן את הכמות כך שיכסו לכן את שעות הנשנושים וארוחות הביניים.

שמן- לא קנולה ולא שמנולה - קוקוס! חומצות השומן בשמן הקוקוס מאיצות את קצב חילוף החומרים בגוף ומונע ממאגרי שומן להצטבר בבטן.

הצלחתן? יש לכן טיפים לשאר הבנות? שתפו אותנו בתגובה לפוסט!

השארת תגובה