גל החום ששוטף לנו את הגוף ברגע שאנחנו פותחים את דלת הבית טרם עבר, אז אנחנו רוצים לעזור לכולם לעבור את הימים הנוראיים הללו בעזרת כמה טיפים חכמים

איך עוברים את השרב הגדול?

גל החום ששוטף לנו את הגוף ברגע שאנחנו פותחים את דלת הבית טרם עבר, אז אנחנו רוצים לעזור לכולם לעבור את הימים הנוראיים הללו בעזרת כמה טיפים חכמים

גם להם חם

גם לחברינו ההולכים על ארבע לא פשוט בימים כאלו. המדרכות והכבישים לוהטים והם עלולים לסבול מכוויות ומהתייבשות. השאירו לכלבים והחתולים מים מחוץ לדלת, אפשר גם בפינה מוצלת ברחוב, אם אינכם מעוניינים שהם יגיעו קרוב לבית. גם לחיות הבית, אגב, היינו ממליצים להשאיר מאוורר דולק, כדי למנוע מכת חום.

לשתותתת

אפשר להיות סבתא פולניה לרגע? תודה: לשתותת וכמה שיותר! אפשר להמשיך ולהיות סבתא פולניה? תודה: אתם מתייבשים בלי לשים לב! אנא מכם! גם אם אתם לא נמצאים בחוץ ופחות מרגישים את החום, וודאו שיש איתכם בקבוק מים זמין במהלך השעות החמות לפחות. ובלי קשר למזג האוויר, זה עוזר להניע את הגלגלים בראש.

דאגו להם | צילום: PIXABAY

תכנון לו"ז

צריכים לקפוץ לקניון? לשלוח חבילה בדואר? לפגוש חבר? את כל אלה ניתן לעשות גם בשעות הערב הנעימות יותר. אנא, אל תתגרו בגורל. נסו לצמצם כמה שאפשר את החשיפה לשמש, ובכלל את השהייה מחוץ למרחב ממוזג. אנחנו יודעים שזה נשמע כמו תדרוך של פיקוד העורף, אבל אפשר להתייבש ברגע קטן של חוסר תשומת לב. 

פחות ספורט

חדשות טובות: קיבלתם מאיתנו יום חופש משגרת האימונים! בימים כאלה חמים אפשר בהחלט לוותר על הריצה שתכננתם או על האימון עם החבר'ה, הבריאות שלכם מעל הכל. אם בעמידה אפשר להתייבש מה נגיד כאשר אנחנו עושים פעילות ספורטיבית? 
אם מדובר בריצה או משחק כדורגל, עשו זאת בשעות בלילה (מזג אוויר נוח ושקט משכר).

כביסה בראבק

ישנה אפשרות שנשארתם בבית בימים החמים? קדימה, זה הזמן לנצל את השמש הקופחת ולעשות כמה שיותר מכונות כביסה! לא תאמינו כמה תספיקו, אפילו את הבגדים שנמצאים בתחתית סל הכביסה שאף פעם לא מכבסים אותם.

השארת תגובה