סמנו ביומנים: ב-26 לחודש נציין את חג האהבה, הלוא הוא ט"ו באב. הפעם החלטנו לא לצאת פארשים ולהשאיר את בני הזוג עם הלסת למטה. איך עושים את זה?

איך תדהימו את בן או בת הזוג לקראת ט"ו באב?

סמנו ביומנים: ב-26 לחודש נציין את חג האהבה, הלוא הוא ט"ו באב. הפעם החלטנו לא לצאת פארשים ולהשאיר את בני הזוג עם הלסת למטה. איך עושים את זה?

סדרו את הבית

בא לכם להפתיע מבלי לקרוע את הארנק, ועדיין לצאת מדהימים? הנה טיפ לגברים: תקתקו את הבית עד לרמת פריסת המצעים על המיטה, ובת הזוג שלכם לעולמי עד. כמובן שצריכה להתלוות לזה מתנונת קטנה (לא באמת חשבתם שרק הסדר בבית יפטור אתכם ממתנה נכון?) כי בכל זאת צריך לתת קצת תשומת לב. אבל בגדול? מאמץ קטן שנראה כמו מתנה גדולה. 

לא רק נשים | צילום: Shutterstock

קלאס זה אס

איך שלא נסובב את זה, אי אפשר להיפטר מעניין הפרחים. זה רק אנחנו או שמוכרי הפרחים הבינו את הפרנציפ והם פשוט קורעים אותנו בכל חג אהבה? למרות זאת, נשים, ואולי תופתעו אבל גם גברים מאוד נהנים לקבל פרחים בציוני דרך כמו ט"ו באב. מינימום זמן והשקעה, מקסימום חור בכיס, אם נתייחס לזה שהפרחים נובלים בימי הקיץ אחרי 24 שעות בדיוק. נתקעתם בלי רעיון כמה שעות לפני כניסת החג? אנחנו בהחלט מסכימים לפנות אל המוכר והידוע. רק אל תבואו בידיים ריקות.

החיים הם פיקניק

נכון שכולנו אוהבים את התכשיט או הפרח, אבל לאף אחד לא תזיק איזו חוויה משותפת של פיקניק מושקע בכל טוב, מול נוף מרהיב ועוצר נשימה – רק אתה והיא? 
שאלו את עצמכם את השאלה הזו: כמה זמן אתם משקיעים בזמן איכות יחד, בשיחה טובה, שקטה, בלי רעשי היומיום? תשקיעו בכריכים טובים, חפשו את הספוט המתאים ועצרו את שעון השגרה לשעה-שעתיים. לא תצטערו. זוהי אהבה.

פשוט וקל | צילום: PIXABAY

קופסת הפתעה

מה יותר כיף מלקבל מתנה שאתם יודעים שאתם הולכים לקבל? קופסת הפתעה שאתם לא יודעים מה יש בה! יש בחנויות כל מיני קופסאות הפתעה מגניבות, אותן ניתן למלא בכל מה שתרצו. קופסת הפתעה של מוצרי איפור איכותיים, קופסת מוצרי נייר ועיצוב, קופסת גורמה לבשלנית החובבת, קופסת ספורט מיוחדת לגברים, קופסת קונדיטוריה טעימה ואפילו קופסת פירות אקזוטיים. האופציות הן רבות ומתאימות לכל אחד מהאהובים ומדובר במתנה מפנקת ממש.

חו"לללל

אה, שמתם לב שאנחנו מתלהבים? מאוד קשה לעצור את תחושת הכיפיות כשאנחנו מגלים שהפתיעו אותנו בטיסה מפתיעה, לא משנה לאן! אז לכל המשקיעים שבנינו, נשים וגברים כאחד, נא להפתיע את בן או בת הזוג כמה שיותר מהר כי ט"ו באב קרב ובא! אגב, לא חייבים לבחור ביעד מטורף ורחוק. גם סוף שבוע ביוון או במרכז אירופה יעשה אחלה עבודה. הפייבוריט שלנו לט"ו באב – ללא ספק!

סן טוריני, יוון | צילום: PIXABAY

מתנה מהעבר

המתנה הכי יעילה שתשאיר את הפרטנר ללא מילים, זו מתנה מהעבר. מה זאת אומרת? אנחנו מספרים אחד לשני כל הזמן כמה אנחנו רוצים לקנות את התכשיט ההוא מחלון הראווה שקורץ לנו כל פעם שאנחנו בקניון, ואת המסאג' המיוחל אנחנו דוחים ודוחים. כך עוברים הימים והחודשים וייחולי המתנות מתחלפים באחרים. ט"ו באב זו הזדמנות נהדרת להזכיר לבני הזוג שלא רק שלא שכחנו, אלא גם יישמנו! זה כמו להגיד לפרטנר "אמנם שכחת את החלום של עצמך – אבל אני לא שכחתי". הצלחנו להקסים את עצמנו, עכשיו תורכם. בואו נראה מי באמת קשוב לחלומותיו של הצד השני.

יש לכם טיפים נוספים כיצד להפתיע את בני הזוג בט"ו באב? כתבו לנו כאן למטה והטובים יתווספו לכתבה!

השארת תגובה