בא לכם על בילוי רומנטי ומיוחד? בילוי עם המשפחה? קחו בחשבון שממש כאן, מתחת לאף שלנו, קיימים לפחות חמישה מקומות מדהימים שלא הכרתם. אנחנו כאן כדי לחשוף אותם עבורכם

רק בישראל: 5 מקומות מושלמים לפיקניק

בא לכם על בילוי רומנטי ומיוחד? בילוי עם המשפחה? קחו בחשבון שממש כאן, מתחת לאף שלנו, קיימים לפחות חמישה מקומות מדהימים שלא הכרתם. אנחנו כאן כדי לחשוף אותם עבורכם

פיקניק (אילוסטרציה) | צילום: PIXABAY

עין שוקו

הבריכה שצופה אל הכנרת | צילום: Jakednb

איפה? רמת הגולן
מתי? כל השנה
כמה? ללא עלות
למי? כל המשפחה 

עין שוקו נובע בדרום רמת הגולן, בתחומי שמורת טבע מצוקי האון. המסלול מתחיל ממערב לקיבוץ מבוא חמה, ומימיו מוזרמים בצינור אל תוך בריכת בטון (ושימו לב, כאן מגיע השיא) הצופה לכנרת ואל הרי הגליל – מהר תבור ובקעת יבנאל בדרום ועד הר מירון ועמק החולה בצפון (ראו תמונה). במתחם הנעים שסביב הבריכה ניתן להיעזר בספסלים ושולחנות, ושלטים המספרים את סיפורו של סמל ראשון מתן גדרי, שנהרג בשנת 2003 בעת שירותו בפלס"ר נח"ל.

עין שוקו (עין עקוב - שביל הגולן)

מצפה אופיר

מצפה אופיר | צילום: Hanay

איפה? רמת הגולן
מתי? כל השנה
כמה? ללא עלות
למי? כל המשפחה

מצפה אופיר, שנמצא סמוך למושב 'גבעת יואב', הוקם על ידי בן המושב ג'ימי ג'יפ, לזכר בנו אופיר שנפטר בגיל 16. במקום תמצאו חורשת זיתים בצילם ניתן לשבת ליד השולחנות המצויים, להשקיף על הכנרת המפעימה ולהנות מפיקניק עם נוף מרהיב.

הורים יקרים, שימו לב: אורך המסלול כ-6 ק"מ, משך ההליכה הממוצע הוא 3-4 שעות וישנם לא מעט קטעים תלולים. נא להיערך בהתאם ולהישמע להוראות הבטיחות במקום. 

מצפה אופיר

מפל הבניאס

מפל הבניאס בשיאו | צילום: CarmelH1

איפה? שמורת טבע נחל חרמון
מתי? כל השנה
כמה? ניתן לבדוק כאן
למי? כל המשפחה

המפל המרשים ביותר בישראל הוא נחל הבניאס,‬ המתחיל למרגלות הר החרמון. אפיק הזרימה יפהפה, המפל מרהיב, ואפשר להשקיף על המפל (ולהירטב מן המים הניתזים) ממרפסת העץ המסודרת. שאון המים הזורמים והמראה המרהיב הופכים את החוויה למהנה במיוחד. המקום נקרא 'שמורת טבע נחל חרמון'. במקום כזה אין צורך בשולחנות וכיסאות. פשוט לפרוס סדין, להניח את סלסלת הפיקניק, לחלץ את הפקק מבקבוק היין ולנשום את הטבע במיטבו. 

שמורת טבע נחל חרמון

שביל המעיינות ביער עמינדב

מתוך האינסטגרם של eyarok

איפה? הרי ירושלים
מתי? כל השנה
כמה? ללא עלות
למי? כל המשפחה (ילדים מגיל 10)

יער עמינדב, המשתרע על פני כ-7,000 דונם ממערב לירושלים, הוא יצירה של קק"ל. עצי המחט והחורש הטבעי שבמקום יוצרים יחד חגורה ירוקה שהיא השטח הפתוח המשמעותי ביותר העומד לרשות המבקרים. ביער תמצאו, בין השאר, את האנדרטה המפורסמת יד קנדי, את אנדרטת קלידי הפסנתר לזכרו של הפסנתרן הדגול ארתור רובינשטיין, חניוני דרך, אתרי עתיקות ומסלולי רכיבה. שביל המעיינות שסימנה קק"ל בין המעיינות הנובעים במדרון הדרומי של הר עמינדב הוא האטרקציה העיקרית באזור. השביל מתנהל במורד לכן הוא מתאים למשפחות עם ילדים מגיל 10 בלבד.

לרשותכם מפה מלאה ונוחה לקריאה של יער עמינדב

שביל המעיינות

עינות צוקים

המעיין בכניסה לפארק | צילום: כיף בישראל

איפה? צפון ים המלח
מתי? כל השנה
כמה? מבוגר: 29 שקלים | ילד: 15 שקלים
למי? כל המשפחה 

שמורת טבע מהיפות באזור. בשמורה כמה ברכות מעיינות בהן תוכלו לשחות ולשכשך את הרגליים. תיהנו מסלולי טיול קצרים ויפים בין קני סוף, מקום נפלא לעשות פיקניק ומנגל לצד מקורות המים. מקום יפהפה, מלא שלווה ונחת. מתאים למהירי החלטה בלבד, שכן הפעילות נפסקת בחודשי יולי אוגוסט עקב החום הכבד ששורר באזור. 

פרטים נוספים ניתן למצוא ממש כאן

שמורת עיינות צוקים (עין פשחה)

השארת תגובה