תנו חיוך, הכל לטובה

יום שישי הראשון של חודש אוקטובר הוא יום החיוך העולמי. מחקרים רבים הוכיחו שחיוך יפה יעלה לנו משמעותית את המצב רוח, את הסיכויים למציאת בן זוג ואפילו הסיכויים להתקבל למשרת החלומות לאחר ראיון עבודה. אז מה צריך לעשות כדי לשדרג את החיוך שלנו בתמונות שאנחנו מצלמים?

עדן אנה שלמוני עם התשובות. צ'יז! 

1. בקרו אצל שיננית פעם בחצי שנה: מלבד השמירה על ניקיון הפה והשיניים, השיננית תסביר לכם בדיוק כיצד לתחזק בצורה יומיומית ונכונה את בריאות השיניים והחניכיים. במסגרת הטיפולים, הניתנים בקופות החולים השונות: הסרת אבנית ומשקעים, סילוק חיידקים ותוצריהם, הסרת כתמים ופיגמנטים ועוד.

2. השתמשו בסילונית, בבוקר ובערב: למי שעוד לא מכירה את ערכת הסילונית, מדובר על מוצר לא פחות מגאוני! מחברים את הסילונית לזרם המים ובעזרת הצינור שלה שוטפים את המים. הניקוי הוא יסודי ומשלים את צחצוח השיניים. סילון המים הדנטלי יעזור לכם מאוד בשמירה על בריאות החניכיים. זרם המים החזק של הסילונית מסלק את מרבית שיירי המזון ומנקה חלק גדול מהפלאק – שכבה המורכבת מחיידקים, משאריות מזון ומרוק, שגורם לדלקת חניכיים ולעששת.

3. שטפו את הפה מדי בוקר עם שמן קוקוס: כן, שמעתן נכון! מבין עשרות השימושים השונים לשמן הקוקוס, שטיפת עם שמן קוקוס במשך 20 דקות, תלבין את השיניים, תחטא את הפה מחיידקים, ותסלק רעלים מהגוף – לוקחים כף גדושה, שוטפים כמו עם מי פה, ואז יורקים לפח (ולא לכיור, כדי שלא ייסתם וכדי שישאר נקי מחיידקי הפה). בפעמים הראשונות השטיפה עלולה להיות מוזרה, ואף קצת לא נעימה- אך אל דאגה יקירות! עם הזמן התחושה נעלמת … והחיוך, מנצנץ!

4. החליפו את הקפה החם בקפה קר: שתיית קפה חם או רותח פוגעת ברקמת החניכיים, ובאופן כללי – משקאות ומזונות כהים עלולים להכתים את לובן השיניים. לגבי הקפה, מומלץ לשתות אותו קר, ובאמצעות קשית, כך שהשיניים לא יתלכלכו.

5. היו אסירות תודה על מה שיש לכן: מעבר לכך שהכרת תודה מובילה לאושר, היא כבר תגרום לכן לחייך ולהיות פוטוגניות 🙂

הכותבת היא מובילת דעה, בעלת חיוך משגע, אמא לליון ואנאבל המתוקות ובלוגרית שתספר לכן איך להפיק את המירב מהחיים 🙂

השארת תגובה