בזמן שהייתה בחופשת לידה, מורן קרמין-קורן פתחה קבוצה ברשת הפייסבוק שעזרה לה לבדוק מוצרים לתינוקות. לאט לאט הקבוצה הפכה לעסק של ממש.

הקימו עסק בחופשת לידה

מורן פתחה קבוצה בפייסבוק שהפכה לשיטת שיווק, טל הגיעה מסדנאות יצירה לקונדיטוריה ועמי ואסף החלו במכירות פרטיות של מוצרי נייר עד שפתחו את החנות. בזמן שרוב האנשים מעבירים את הזמן שלאחר הלידה בהתנתקות מהקריירה, ישנם כאלו המנצלים אותה כדי לפתוח עסק חדש

עסק נולד. בניגוד למקובל, ישנם אנשים שבמקביל לטיפול ולחיבור עם התינוק/ת החדש/ה, יוצרים ומקימים קריירה חדשה.

בזמן שהייתה בחופשת לידה, מורן קרמין-קורן פתחה קבוצה ברשת הפייסבוק שעזרה לה לבדוק מוצרים לתינוקות. לאט לאט הקבוצה הפכה לעסק של ממש. "ב-2011, לפני שיצאתי לחופשת הלידה של הבן האמצעי שלי, הייתי מנהלת שיווק. תוך כדי החופשה פניתי לכל מיני חברות המייצרות אוכל לתינוקות כדי שישלחו לי מוצרים להתנסות. כל יום הגיעו מעטפות והבנתי שיש פה שיטת שיווק כלשהי. ראיתי שאני מספרת לחברות שלי וגם הן מקבלות קופוני הנחה, הבנתי שהקטע של המלצות יכול להיות מאוד חזק", היא מספרת ל-ynet.

קרמין-קורן פתחה את קבוצת הפייסבוק "לייק אנד שייר" (Like and share), בה נשים ואימהות מתנסות במוצרים שונים, כותבות ומפיצות את חוות דעתן. היום, הקבוצה מונה למעלה מ-60 אלף חברות. המשתמשות מקבלות מוצר ולאחר השימוש מתבקשות להעלות עליו חוות דעת שעוברת גם לדף האישי שלהן בפייסבוק. "חוות הדעת חייבת להיות אמיתית, זה מאוד חשוב לנו כדי לשמור על אמינות", אומרת קרמין־קורן, ומוסיפה: "כאן אני מחליטה לעשות את העבודה. יש ימים מסויימים שאני עובדת מהבית, זה משהו שהוא מאוד חשוב לי".

 

כתבה מתוך אתר YNET, נכתבה ע"י נורית אלחנן

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4901457,00.html

השארת תגובה