הקמפיין

600 מובילות דעה חזקות, העלו תמונות וסרטונים וקיבלו שובר מתנה לצורך התנסות בסדרת פינוק עם שמני הזנה חיוניים.
מובילות הדעה התבקשו לצלם את זמן הפינוק שלהן לפני /אחרי היום העמוס ולשתף את החברות שלהן איך הן עברו את היום העמוס. כמו כן שיתפו על זמן פינוק שהן הקדישו לעצמן, לבריאות הגוף והשיער עם סדרת פינוק שמני הזנה חיוניים.

600 מובילות דעה חזקות השתתפו בקמפיין, מתוכן 100 מובילות דעה העלו סרטונים, 40 פאשניסטיות, מתוכן 5 יוטיובריות אשר קיבלו מארז מפנק עם שליח עד הבית.
הפוסטים הועלו בנכסים הדיגיטליים של מובילות הדעה
(פייסבוק / אינסטגרם / בלוגים / קבוצות)
הקמפיין במילת התיוג #סלפי_פינוק
#חזקה_מבחוץ_ומבפנים

המטרות

  • חשיפה והתנסות במוצר בקרב מובילות דעה, נשים, אימהות צעירות, אייקוניות פייסבוק ואינסטגרמיות חזקות, יו טיובריות ופאשניסטיות.
  •  קידום ומיצוב סדרת פינוק שמני הזנה חיוניים כסדרה עם פתרון אידאלי, שמפו ומרכך לחיזוק סיב השערה ותחליב הרחצה לעור רך ומטופח.
  • הנעה לפעולה – הדגשת היתרונות של סדרת פינוק שמני הזנה חיוניים בקרב קהל היעד ויצירת באזז ושיח ברשת, על יד העברת המסר בצורה אינטראקטיבית.
  • פרסום אנושי והפצת חוות דעת על ידי תמונות וסרטונים בנכסים הדיגיטליים של מובילות הדעה – 
  • פייסבוק אינסטגרם, קבוצות ובלוגים.

התוצאות

פוסטים
אינטראקציות
צפיות בסרטונים
לייקים, תגובות ושיתופים

פוסטים מהקמפיין

הסרטון של תום בר אמר | מעל 40 אלף צפיות