אושפיזין בסטייל

חולצה עם הדפס, בדים קלילים, נעליים נמוכות ואקססוריז, שיהפכו אתכם לדבר הכי מדליק בסוכה: ורד הורן מציעה חמישה טיפים ללוק המושלם בחג הכי לא פורמלי שיש

1. סוכות הוא לא החג הרשמי ביותר; הוא צבעוני, מקושט ומיוחד, אבל האווירה בו פחות מחייבת: אנחנו מצטופפים עם המשפחה בסוכה, מחוץ לבית, והתנאים מאפשרים לנו להיות קצת פחות מחויטים, פחות רשמיים, ולבחור באאוטפיט בסגנון ספורטיבי-אלגנטי. הגברים, למשל, יוכלו להחליף את המכופתרת הלבנה במכופתרת בצבע תכלת או בהדפס פסים דקים, ולצרף לה ג'ינס שחור במקום המכנסיים המחויטים. הנשים יכולות להחליף את השמלה הלבנה בשמלה מבד קליל יותר, או ג'ינס, או לבחור בחצאית יפה שתשתלב היטב עם טישרט מעניינת.

פחות רשמי
פחות מחויט

2. לרוב, הסוכה ממוקמת בחצר, על דשא או אדמה ולא על משטח ישר ויציב. לכן, לנשים מומלץ לוותר על עקבי סטילטו דקים וגבוהים לארוחה בסוכה – משטח לא יציב הוא מתכון לאסון עם עקבים אימתניים. בנוסף, על אדמה או דשא קיים סיכוי סביר שהעקבים הדקים והגבוהים יינעצו עמוק באדמה וייהרסו. אנחנו לא רוצות שזה יקרה, ולכן נעדיף נעליים עם עקב נמוך ורחב, שגם יעניקו לנו יותר יציבות וגם ישאירו אותנו על הקרקע.

רגליים על הקרקע
עקבים קטנים ורחבים

3. ערב אחד בסוכה יזכיר לכם, שהסתיו כבר כאן – תזמון מצוין לבחור בפריטי אופנה הכוללים את אחד הטרנדים החמים של העונה הקרירה וגם של החורף, שכבר מעבר לפינה, ולהיות בין הראשונים שעושים את זה, עוד לפני שהטרנד הופך חרוש ומאוס. זה יכול להיות פריט באחד הצבעים הטרנדיים של העונה, כמו בורדו, חרדל, ירוק בקבוק או כחול; או הדפס המשבצות, שחוזר אלינו ובגדול; או אפילו אקססורי טרנדי, כמו עגילים מוגזמים ובעלי נוכחות, כובע בארט צרפתי, או מגפוני בד בהדפס פרחוני.

עגילים גדולים ובעלי נוכחות
כובע טרנדי

4. בהמשך לתחזית מזג האוויר מהסעיף הקודם, לארוחת ערב החג וגם לאלה שאחריה כדאי להצטייד בעליונית או בז'קט קליל, מג'ינס או מבד דק. אם יהיה לכם חמים ונעים, תמיד תוכלו לקשור את העליונית סביב המותניים,  בסטייל. אפשר גם לבחור בעליונית בגזרת קימונו, שממשיכה לככב ברשימת הטרנדים גם בסתיו הקרוב.

עגילים גדולים ובעלי נוכחות
חמים ונעים

5. ארוחת ערב בסוכה, עם כל החוויה הטמונה בה, היא לא הדבר הכי נוח בעולם – אם לא נערכים כמו שצריך. לכן, חשוב שנקל על עצמנו ככל שנוכל. בגדים בגזרות קצת יותר משוחררות ורחוקות מהגוף יהיו אף הם יותר נוחים ופחות מסורבלים, וגם יתנו לנו להרגיש טוב עם עצמנו, אחרי ובמהלך סדרה של חגים עתירי ארוחות וקלוריות מכל עבר.

גזרות משוחררות ונוחות
בשביל ההרגשה הטובה

הכותבת היא סטייליסטית, מרצה לסטיילינג בשנקר, ומנחת סדנאות אופנה, בעלת הבלוג Vered'Stylewww.veredstyle.com, ומובילת דעה בתחום האופנה.

חפשו את ורד:

תגובה אחת

  1. עדנה הגב

    סיגנון של פעם בגדים חופשיים מתאימים לכל גיל שאפו

השארת תגובה