הקמפיין

  • שליחת מברשת השיניים החדשה של קולגייט 360 פחם זהב ל200 מובילות דעה נבחרות ופאשניסטיות כולל משחת שיניים.
  • מובילות הדעה והפאשניסטיות שהשתתפו בקמפיין התבקשו להעלות תמונה עם פריטי הזהב שלהן כולל מברשת השיניים החדשה של קולגייט, בצירוף מסגרת זהב שנשלחה אליהן עם שליח עד לביתן.
  • 30 מובילות דעה העלו סרטון.
  • בקמפיין השתתפו 5 יוטיובריות.
    מילות התיוג של הקמפיין:
    #my_gold_colgate
    #colgate.il

המטרות


הנעה לפעולה – הדגשת היתרונות של מברשת השיניים קולגייט 360 פחם זהב החדשה בקרב קהל היעד – מובילות דעה, פאשינסטיות, בלוגריות ויוטיובריות.

מיצוב מברשת השיניים קולגייט 360 פחם זהב החדשה כפריט חובה בתיק האישי.

 פרסום אנושי – פאשניסטיות ומובילות הדעה שיתפו חוות דעת , בהתבסס על הנסיון האישי שלהן על-ידי שיתוף חוות דעת בנכסים הדיגטליים (פייסבוק, אינסטגרם, בלוגים).

התוצאות

פוסטים
סה"כ אינטראקציות
צפיות בסרטונים
לייקים, תגובות ושיתופים

פוסטים מהקמפיין

בלוגריות מהקמפיין

תם בר-אמר, יוטבירית ובלוגרית - 42,360 צפיות

נגן וידאו

מרים גדיאל, יוטבירית ובלוגרית - 11,640 צפיות

נגן וידאו