הקמפיין
- שליחת מברשת השיניים החדשה של קולגייט 360 פחם זהב ל200 מובילות דעה נבחרות ופאשניסטיות כולל משחת שיניים.
- מובילות הדעה והפאשניסטיות שהשתתפו בקמפיין התבקשו להעלות תמונה עם פריטי הזהב שלהן כולל מברשת השיניים החדשה של קולגייט, בצירוף מסגרת זהב שנשלחה אליהן עם שליח עד לביתן.
- 30 מובילות דעה העלו סרטון.
- בקמפיין השתתפו 5 יוטיובריות.
מילות התיוג של הקמפיין:
#my_gold_colgate
#colgate.il
המטרות
הנעה לפעולה – הדגשת היתרונות של מברשת השיניים קולגייט 360 פחם זהב החדשה בקרב קהל היעד – מובילות דעה, פאשינסטיות, בלוגריות ויוטיובריות.
מיצוב מברשת השיניים קולגייט 360 פחם זהב החדשה כפריט חובה בתיק האישי.
פרסום אנושי – פאשניסטיות ומובילות הדעה שיתפו חוות דעת , בהתבסס על הנסיון האישי שלהן על-ידי שיתוף חוות דעת בנכסים הדיגטליים (פייסבוק, אינסטגרם, בלוגים).
התוצאות
פוסטים
סה"כ אינטראקציות
צפיות בסרטונים
לייקים, תגובות ושיתופים
פוסטים מהקמפיין
בלוגריות מהקמפיין
תם בר-אמר, יוטבירית ובלוגרית - 42,360 צפיות
נגן וידאו
מרים גדיאל, יוטבירית ובלוגרית - 11,640 צפיות
נגן וידאו