הקמפיין

יום האישה הבינלאומי הוא יום מיוחד עבור כל הנשים בעולם .

ערכת  THE LADY'S BOX הוקדשה ל 200 ליידיות אמיתיות.

הערכה הורכבה ממוצרים שמובילות הדעה משתמשות בהן על בסיס יומי, מוצרי טיפוח, קוסמטיקה,  וכו'…
את הערכה קיבלו 200 מובילות דעה, פאשניסטיות, בלוגריות, יוטיובריות מתחום הטיפוח, נשים ואמהות.

המארז היה חגיגי ומהודר לכבוד יום האשה הבינלאומי.
מובילות הדעה העלו תמונות וסרטונים בנכסים הדיגיטליים שלהן בהן התבקשו לתאר  מדוע פעם בשנה, ביום האישה הבינלאומי (8.3.2017), מגיע להן לשים את עצמן במקום הראשון? דווקא מהסיבה שכל השנה הן דואגות לכוווולם: לבעל, לילדים, לחברים, למשפחה, לקולגות. 

את כל הפוסטים הן תייגו במילת התיוג: #im_number_1 ו-  #ליידי_בוקס.

המטרות

הנעה לפעולה – הקופסא נשלחה אל קהל יעד רלוונטי, שיצר באזז ושיח ברשת (פייסבוק, אינסטגרם, בלוגים,ערוץ יו טיוב ) על ידי העברת המסר בצורת סרטונים אינטראקטיביים ותמונות בשימוש במוצרים השונים.

 

התוצאות

פוסטים
סה"כ אינטראקציות
צפיות בסרטונים
לייקים, תגובות ושיתופים

לצפיה בסרטון