הקמפיין

סופגניית חנוכה המסורתית מככבת בכל הדלקת נרות במהלך חג החנוכה, אבל אין כמו הכנת סופגניה ביתית חמה ומתוקה.
הריח, הקישוט והעיצוב ובעיקר הפנים המחייכות של בני המשפחה רגע לפני הביס… כאן נכנסה ערכת הדונטס_בוקס לעניינים.
את הערכה קיבלו 200 פודיז , שפים, בשלניות ובשלים.
במארז היו 7 מוצרים שניתן להכין עימם סופגניות טעימות, מתוקות ומקושטות.
הערכה הורכבה ממוצרים שונים שהצרכנים משתמשים ורוכשים בדרך קבע .
פרסום אנושי על ידי העלאת תמונות וסרטונים בנכסים הדיגיטליים של מובילי/ות דעה -פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב וכו'…
שיח שהודגש בנכסים הדיגיטליים של מובילי/ות דעה שששיתפו תמונות וסרטונים של תהליך הכנת הסופגניות עם המוצרים שבערכה.

המטרות

הנעה לפעולה – הקופסא נשלחה אל קהל יעד רלוונטי, שיצר באזז ושיח ברשת – פייסבוק, אינסטגרם, בלוגים,ערוץ יו טיוב
(על ידי העברת המסר בצורת סרטונים אינטראקטיביים ותמונות למתכונים שהכינו עם המוצרים שקיבלו).
• יצירת סרטוני BRAND STORIES DIGITAL מהמוצרים שקיבלו.

התוצאות

פוסטים
סה"כ אינטראקציות
צפיות בסרטונים
לייקים, תגובות ושיתופים

לצפיה בסרטון